11 Mayıs 2014

60' Gün

Nasılsın Jack?
Lanet esrarın kadar istekli saramadın beni.

Pilav yaptım bugün
Senin en sevdiğin gibi.
Tek tek saydım şizofren kafamın kıvrımlarında pirinç tanelerini
ayrılığımızı 'Altmış' gündür saydığım gibi.
Bir türlü şekil almayan saçların geldi gözümün önüne
İnatçı,dağınık,lanet olası saçların
İçinden çıkılmaz mutsuzluğun
Ve açlık günleri...
Çantamdan çıkan bir paket Marlboro'ya hazine bulmuşçasına sevindiğimiz saatler
Neden sonra Marlboro'daki hiç söylenmeyen 'R' gibi hissettim kendimi.
Bu kadar aynı ve bir o kadarda ayrı olmamız delirtiyor beni.
Kaynattığım sütün üzerindeki kaymak midemi bulandırıyor
"Bunu böyle nasıl içiyorsun sen?!" dediğinden beri.
Ve ayakların...Sıcaktan,terden parçalanmış ayakların..
İyileştirmek için ilaçlar sürdüğüm ayakların.
Neden bana yürümüyorlar Jack?
Charles Bradlay'in yırtılan gırtlağı gibi ruhum.
Ağzımdan çıkan sözler sen hariç yakıyor herkesin kalbini.
Özelliklerini hala öğrenemediğim,bilmem kaç taksitle aldığım 'akıllı' telefonumun da
Sanırım senden sonra aklı gitti.
Sabahın kör saatlerine kadar kimse senin gibi güldüremedi asık çehremi.
Aklımı hala çeliyor 'senin için yaratıldığımı' söylediğin gerçeği (!)
Ve şarkılar Jack!
Bela okuduğum,yolladığın şarkılar.
Yanına gelirken almayı unuttuğum cd'lerden her gün dinlediğim şarkılar..
Sence de hepsi büyük bir 'SİKTİR'i hak etmedi mi?
Her gün tuvalette seninle bir gün karşılaşırsak söyleyeceğim replikleri canlandırıyorum kafamda.
O gün canını deli gibi yakmak isterken
Diğer gün "Seni çoktan affettim" deyip masadan kalkıyorum.
Hiçbirinde ama hiçbirinde sana sarılamıyorum.
Hesapta sormuyorum.
Bazısında ağlarken,
Bazısında umursamaz Marla oluyorum.
Sana benim hayallerimi başkasıyla yaşama hakkını kim verdi Jack?
'Mantarlı makarna'mı Ona öğretme hakkını kim verdi?
Obsesif yanım gün geçtikçe tüm benliğimi ele geçiriyor.
Bedenim 'Altmış gün'dür diğer teki kaybolmuş çorap misali,
Tek başına bir sike yaramıyor.
Başka bir tekini kaybetmiş çorapla uyumsuz ve saçma gözüküyor,
Göze batıyor.
Ve odanın bir köşesinde öylece saçma sapan fırlatılmış halde duruyor.
O gün tadına doyamadığımız dut şarabını hatırlıyor musun?
Şimdi o bile leş gibi!
Ucuz,tadı bozuk,üçüncü sayfa haberlerinin olduğu gazete kağıdına sarılmış
çöpe atılmak için can çekişiyor.
"Ben Jack'in kayıt cihazıyım." anımsıyor musun bu cümlemi?
Yeşilinden göz gözü görmeyen yüksek kafanla yazdığın
o saçma ama kahkahalara boğulduğumuz kelimeleri?
Hepsi tek tek hafızamı kemiriyor sinsi bir fare misali.
Ve ben, 'Altmış gün'dür rüyamda bile ölüyorum Jack.

(02.11.2013 / 03:50) Eda Mngt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder